Boer Boris, hoe gaan we erheen?

Boer Boris heeft op de boerderij een flink wagenpark vol voertuigen. Er komt er altijd wel eentje van pas. Een geestig nieuw boekje in de serie van Ted van Lieshout en Philip Hopman. Voertuigen Op de boerderij van Boer Boris moet altijd van alles gebeuren. Gelukkig heeft hij een flink wagenpark vol voertuigen. Zo gaat hij met de bolderkar naar de markt, of met de plukker naar de boomgaard. Alle voertuigen komen altijd weleens van pas! Ted van Lieshout en Philip Hopman De vele rijke beelden die Philip Hopman in zeven jaar Boer Boris creëerde, inspireerden Ted van Lieshout tot het schrijven van deze originele en geestige tekst. Een fantastische introductie voor iedereen die Boer Boris nog niet kent, en een feest der herkenning voor de jarenlange fans.

Is Boer Boris, hoe gaan we erheen? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Boer Boris, hoe gaan we erheen?