Breng mij weer tot leven

Een even rijke als veelkleurige, even geraffineerde als spannende nieuwe roman van de schrijfster van 'Zwart water'!

Terwijl dit millennium zijn einde nadert, komen in een voorstad van Stockholm zeven vrouwen van zeer uiteenlopende leeftijd en achtergrond regelmatig bij elkaar om hun ongerustheid te uiten over dit zo verwarde en onvoorspelbare fin de siecle. Zij voelen zich bedreigd, en hopen het kwaad in de wereld te bezweren tijdens hun vurige en levendige gesprekken. Maar wanneer het kwaad hun eigen leven binnensluipt, gebeurt dit zo geruisloos en geraffineerd dat ze het niet herkennen...

Is Breng mij weer tot leven het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Breng mij weer tot leven