Broer

Broer

Gelezen 3 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
William wordt op de ochtend van het dorpsfeest dood aangetroffen. In het dorp wordt gezegd dat William zelfmoord heeft gepleegd, maar dat gelooft Christien, Williams pleegzusje van 16 jaar, niet. Tijdens haar zoektocht naar de moordenaar stuit ze op nog meer leugens en geheimen van het geïsoleerde dorp waar ze woont: Weerden.
Tien jaar geleden heeft er een fataal ongeluk plaatsgevonden, waarbij een inwoner van het nabijgelegen dorpje Sistren is overleden. Over deze gebeurtenis wordt in het dorp nauwelijks gesproken, maar heeft wel grote invloed gehad op de gang van zaken. Zo mogen de kinderen niet meer in Sistren naar school en is de dader nooit gepakt.
Wat heeft dit ongeluk met de dood van William te maken?
En weet haar pleegvader meer dan hij wil vertellen?

“Dit boek moet je lezen op eigen risico. Wie eenmaal begint kan niet meer stoppen.”
Floor Karman - YouTube recensent BooksBagels

Miranda van der Steen heeft jaren in de jeugdzorg gewerkt. De ervaring die ze hierin heeft opgedaan met instanties en menselijk gedrag, combineert ze met haar voorliefde voor schrijven. ‘Broer’ is daar het eerste resultaat van. Het is het eerste en zeker niet het laatste boek dat Miranda zal schrijven.
27 juli 2018