Buitenaards

Buitenaards

Junior   Topics 0
De nieuwe Max Modderman: vreemde wezens op bezoek in Roestheuvel!
In iedere klas heb je er één: de gangmaker, de lolbroek, de grappenmaker. In de klas van Max is híj dat! Hij is misschien niet de slimste, maar wel de grappigste!
De saaiste vakantie ooit zit eraan te komen, maar Max heeft een list bedacht. Het wordt tijd voor een buitenaards grote grap! Want Max is niet voor niks de grappigste van de klas.
Er is weer genoeg te beleven in dit nieuwe avontuur over Max Modderman en zijn vrienden: bereid je voor op graancirkels, vliegende schotels, marsmannetjes, een verwarde burgemeester en de bijzonderste kermis ter wereld.
Lezersreacties:
'De boeken zijn grappig, niet alleen door de gebeurtenissen, maar ook door het taalgebruik. Complimenten voor de vertaler: Angelique Verheijen.’
‘Gewoonweg hilarisch. Ik heb alle boeken tot nu toe voorgelezen in de klas. De leerlingen vinden het geweldige verhalen.’
‘Elk hoofdstuk begint grappig. Zoals: “Dit hoofdstuk stinkt,” of: Dit hoofdstuk moet je niet overslaan!” Knap gedaan.’

Kind & Jeugd
Fictie 7-9 jaar