bulletjournal

Bullet Journal voor professionals

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 1
Non-fictie Spots 2   Topics 0

Waar agenda's te veel of juist te weinig ruimte bieden voor je aantekeningen en je in je notitieboeken nooit iets terugvindt, daar biedt de Bullet Journal uitkomst. Het concept werd bedacht door Ryder Carroll, een digital
product designer uit New York die er een veelbezochte blog over bijhoudt. Het unieke aan dit systeem is dat het met een paar basisregels structuur biedt, terwijl het zich aanpast aan wat jij nodig hebt. In Bullet Journal voor professionals zetten we die regels voor je op een rijtje, krijg je inzicht in waarom het werkt en wat de invloed is op
je brein en geven we je tips en voorbeelden voor hoe je kennis van grootheden als Covey en technieken als Getting Things Done in je eigen Bullet Journal kunt integreren. Met voorbeelden, oefeningen en ruimte om een eigen systeem te ontwikkelen. Bonus: door weer met papier en pen te werken activeer je het creatieve deel van je brein en ontspan je tussen de bedrijven door.

Business Contact
08 maart 2018

Lezersrecensies (1)

informatief!

door: MaartjeMijnen 1 like
Ik doe al ruim een jaar aan Bullet Journal en heb al veel boeken ter inspiratie. Toch miste ik de diepgang en wat het Bullet Journal met je brein doet en hoe je hier het beste uit kunt halen. Dit boek is daar perfect voor! Weinig voorbeelden maar die hoefde ik ook niet meer. Als je wel graag...