Cappuccino in Rotterdam

Rotterdam is een stad voor iedereen, van de havenarbeider tot de hippe hipster. Rotterdam heeft geen verborgen agenda, maar is puur en omarmt de moderne tijd zonder het verleden te verliezen. Het SS Rotterdam laat het verleden leven, terwijl op het M4H-terrein mensen kansen krijgen en zo wordt de stad meegenomen in de moderne tijd. Rotterdam is altijd zichzelf. De stad weet als geen ander dat nep altijd tevoorschijn zal komen en dat zie je terug in de mensen. Rotterdam is een stad met beide voeten op de grond.
Anika Redhed laat de niet-Rotterdammer graag kennismaken met de stad. Ze laat je een aantal bekende plekken en onbekende plekken zien. En de Rotterdammer zelf? Die denkt vol trots: dit is dus mijn stad!

Recensies (1)

Is Cappuccino in Rotterdam het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Cappuccino in Rotterdam