Cassie en het Drakenverbond

Cassie en het Drakenverbond

Junior   Topics 0
Draken bestaan niet. Maar Cassie weet wel beter! Omdat Cassie de draak Lethar Saka geholpen heeft, heeft hij een belofte afgelegd: hij zal haar altijd komen helpen, als zij daarom vraagt. Hij heeft zodoende een verbond met Cassie gesloten. Er blijkt echter een nog veel ouder verbond te zijn. Een verbond dat al eeuwen sluimert. Een verbond dat op maar één manier kan worden beëindigd!

Darryl Bleek, een door hemzelf verklaarde vijand van de familie van Cassie, blijkt nog niets van zijn oude streken te hebben verloren. Darryl is eigenwijs, maar soms heeft hij advies nodig, bijvoorbeeld van zijn oudtante Josefien. Hij komt er bij toeval achter, dat zijn oudtante een staf bezit. Een staf waarvan gezegd wordt, dat hij de bezitter de macht geeft over alle draken!

Cassie en het drakenverbond is een op zichzelf staand verhaal uit de avonturenreeks, waarin Cassie en haar vriendin Tilly de hoofdrollen spelen. Het is een spannend avontuur waarin de vriendinnen nieuwe vaardigheden bij zichzelf ontdekken. De hulp van familie en vrienden blijkt echter onmisbaar, om Cassie uit een gevaarlijke situatie te redden!
Kind & Jeugd
Fictie kinder- en jeugdboeken algemeen
uitgeverij KaJ@K
03 september 2020