Circus Achtertuin

In 2010 startte Laura een bedrijf in themakisten voor kinderfeestjes. Zo nu en dan was er een jarige met een leuke en bijzondere wens voor een feestje, zo kwam Laura op het idee om deze thema's in een boekje te plaatsen. In de serie verjaardag invulboekjes beschrijft zij diverse leuke thema's waarmee u op eenvoudige wijze een leuk en origineel kinderfeestje thuis kunt vieren. De boekjes bevatten naast tal van spelletjes ook ruimte voor foto's en anekdotes. De bijzonder leuke thema's nemen de jarige en zijn vriendjes mee op een verjaardagavontuur om nooit te vergeten.
Dit boekje gaat over het circus. Circus Achtertuin in neergestreken in de stad. De tent staat, het publiek stroomt al toe en de artiesten zijn er helemaal klaar voor. Maar door een domme fout loopt alles uit de hand en dreigt de voorstelling van vandaag niet door te gaan. Dat kunnen we natuurlijk niet laten gebeuren! Hulp is dringend nodig. Zijn jullie klaar voor een nieuw avontuur?

Is Circus Achtertuin het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Circus Achtertuin