Dino feest

Een uniek en origineel kinderfeestje thuis of op locatie. Een feestje waar iedereen het net nog lang over zal hebben en dat zonder al te veel voorbereiding. Het kan........

Onze boekjes zijn verkrijgbaar in verschillende thema's. In ieder boekje is ruimte voor foto's en anekdotes.
Ook vindt je in het boekje verschillende pagina's die in te vullen zijn door vriendjes die op het feestje waren. Een uniek boekje om te bewaren voor later.

Dit boekje neemt de kinderen mee op een bijzonder avontuur naar dino eiland, waar zij een speciale opdracht mogen vervullen voor professor T. Rex.

Is Dino feest het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Dino feest