Insectenfeestje

Met onze verjaardag invulboekjes viert u eenvoudig en zonder al te veel voorbereiding vooraf, een leuk en origineel kinderfeestje thuis of op locatie. Het boekje bevat een kort inleidend verhaaltje, tips en spelletjes in een thema. Dit boekje gaat over: Insecten. Zoem de bij kan vandaag wel wat hulp gebruiken. Hij heeft het razend druk met het bestuiven van bloemen en er moet nog een feest voorbereid worden, want het is bijna midzomernacht, een jaarlijks feest om de langste dag van het jaar te vieren. Alle insecten zijn druk met de voorbereiding. Het moet zoals gewoonlijk weer een groot feest worden met muziek en hapjes en drankjes. Zoem is gevraagd een orkest samen te stellen. Zoem gaat alle insecten langs om te vragen of ze zin hebben om in zijn orkest plaats te nemen. Gaan jullie mee? Hopelijk lukt het Zoem om snel iets te regelen want de tijd dringt!
U kiest zelf uit welk spelletje of welke opdracht u geschikt vindt voor het feestje. Het boekje wordt nog leuker door er foto's en anekdotes aan toe te voegen, zo creëert u het ultieme verjaardagsboekje om later nog eens met een grote glimlach terug te

Is Insectenfeestje het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Insectenfeestje