Code zlkm

Dit is het verhaal van Sara, een veelbelovende studente van Marokkaanse afkomst die een perfect normaal leven leidt, tot ze als een blok valt voor Badr, een man die ze als bij toeval ontmoet. Aanvankelijk lijkt ook hij smoorverliefd op haar, maar algauw komt zijn ware aard naar boven. En dan pas blijkt hoe moeilijk het is om uit zijn klauwen te ontsnappen...
"Kijk, zie je deze camerabeelden? Dat ben jij toch, naakt? Zeg nu niet nee, want je gezicht is duidelijk te zien. Je hebt helemaal niets aan. Je ziet je kont en je borsten ook. En wacht, zie je deze beelden? Hier zie je duidelijk dat je je benen spreidt en op mij komt liggen. Wat zou je vader denken als hij jou zo zag? Wat zouden alle Marokkanen, Turken en iedereen in de buurt over je zeggen? Deze kant kennen ze vast niet van je."
Ik zei: "Je staat er ook op. We hebben deze fout samen gemaakt, Badr!"
"Ik ben een man, jij bent een vrouw. Voor jou als vrouw is het een grote zaak, dus luisteren ga je, bitch, of deze man maakt je toekomst kapot."
Het was de rauwe waarheid.
"Beelden liegen niet", zei hij terwijl hij een hand op mijn mond legde en met de andere hand aan mijn haren trok.

Is Code zlkm het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Code zlkm