Contract
  Luister een fragment

VN:

Contract

Rank 962 Gelezen 1839 Aan het lezen 32 Wil ik lezen 481 Favoriet 80 Recensies 27
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 9 Spots 5 Hebban 1000 915   Topics 0

Op een zomernacht wordt op een verlaten plezierjacht dat ronddobbert in de Stockholm-archipel het lichaam van een vrouw gevonden. Ze lijkt verdronken te zijn, maar haar longen zijn gevuld met brak water dat niet afkomstig blijkt te zijn van de archipel.
De volgende dag wordt er een man gevonden in zijn appartement in Stockholm. Hij hangt aan een plafondhaak, in een verder lege kamer. Inspecteur Joona Linna is ervan overtuigd dat de man zelfmoord heeft gepleegd. Hij krijgt gelijk, maar daarmee is de zaak niet gesloten.
De twee doden vormen de opmaat tot een reeks duizelingwekkende en gevaarlijke gebeurtenissen die Joona Linna meesleuren in een nietsontziende jacht op de moordenaar.

Literaire thriller
Cargo
29 januari 2011
04 februari 2014

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Gerrit

Het nieuwe boek van Lars Kepler leest als een trein vol achtervolgingen door de Zweedse scherenkust.

door: Cees van der Wel 1 like
Het Zweedse schrijverspaar Alexandra en Alexander Ahndoril domineert de top tien al meerdere weken. Onder hun pseudoniem Lars Kepler is een tweede thriller uitgekomen, opnieuw met een hoofdrol voor de oversensuele commissaris Joona Linna.
In Hypnose wordt de actie af en toe stilgelegd door...

Reacties op: Contract