Cultuur, een vernuftige verleiding

“Cultuur, een vernuftige verleiding, laat u kennismaken met het systeem van intrawaarde en intropreneurschap vanuit de ervaringswereld van Walther Bourne.
De bedoeling is dat u mogelijkheden herkent over het omgaan met het dagelijks leven en dat u deze mogelijkheden overdenkt.De essentie is dat u steeds meer en steeds beter uw eigenheid en uw eigen kracht gebruikt voor uw vermogen tot samenwerking. Wij ontkomen eenvoudigweg
niet aan de eis tot samenwerking.Aanvulling levert de beste samenwerking op. De vraag is dan waarop u aangevuld wilt worden om gepaste resultaten te bereiken.
Cultuur, een vernuftige verleiding, levert u daartoe een aantal hints. Hopelijk wordt u geprikkeld door deze ervaringen en inzichten. Mogelijk verbreedt en verrijkt u uw eigen inzicht en ervaring hiermee. Uiteindelijk willen we allemaal gemakkelijk en op tijd gelukkig zijn. Winkelen bij uzelf vergemakkelijkt en versnelt dat resultaat. Meerwaarde uit uw eigen Intrawaarde helpt u daarbij.
Walther Bourne (1953) werd in Paramaribo geboren. Tijdens zijn opleiding tot docent werktuigbouwkunde en mechanische techniek kreeg hij oog voor de achterstand van mensen. Betrokkenheid bij het wegwerken van armoede, verbetering van het onderwijs en bestrijding
van discriminatie staan hoog in zijn vaandel.
Als trainer, coach, adviseur en ondernemer biedt hij met zijn bedrijf Enhan Human Sources mensen de gelegenheid een verantwoord ‘chauffeur in het levensverkeer’ te worden.

Is Cultuur, een vernuftige verleiding het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Cultuur, een vernuftige verleiding