Cumulus

Cumulus

Rank 451 Gelezen 15 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 74 Favoriet 3 Recensies 3
Young adult   Topics 0

Mensen leren van hun fouten. Ik kan dat niet. Ik maak geen fouten.

De Cumulus is de perfecte heerser van een perfecte wereld, maar heeft geen controle over de Zeisen. Er is een jaar verstreken sinds Rowan onder de radar is verdwenen. Sindsdien is hij een legende geworden, een wreker die corrupte Zeisen stuk voor stuk uitschakelt door middel van vuur. Zijn verhaal wordt fluisterend over het hele continent verteld.

Citra dorst als Zeis Anastasia met mededogen en daagt openlijk de idealen van de ‘nieuwe orde’ uit. Maar wanneer haar leven wordt bedreigd en haar methoden in twijfel worden getrokken, wordt duidelijk dat niet iedereen open staat voor verandering. Oude tegenstanders en nieuwe vijanden komen samen, en naarmate de corruptie onder de Zeisen zich verspreidt, beginnen Rowan en Citra de hoop te verliezen.

Zal de Cumulus ingrijpen? Of zal die gewoon toekijken hoe deze perfecte wereld zich begint te ontrafelen?

Kind & Jeugd , Young Adult
Fictie 15+