9789089898845_front

De aarde vanuit de hemel

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Artikelen 1 Newsroom 1   Topics 0

De aarde vanuit de hemel maakt ons bewust van de schoonheid en de kracht van onze planeet. Tegelijk vormen de luchtfoto's een bron van bezinning en reflectie op de veranderingen die zich op aarde voltrekken. De bijzondere nieuwe foto's van de Franse fotograaf Yann Arthus-Bertrand worden ondersteund met speciaal voor deze volledig herziene editie geschreven teksten. Daarin belichten deskundigen de grote uitdagingen van vandaag: de wereldbevolking, vluchtelingen, de landbouwproblematiek, de impact van nieuwe technologieën, verantwoorde economie, biodiversiteit en de strijd die jongeren voeren voor het klimaat. Dat maakt dit boek nog urgenter dan ooit: onze aarde is zo uniek en bijzonder dat we nu actie moeten ondernemen.

De eerste druk van De aarde vanuit de hemel met het hartvormige mangrovebos in Nieuw-Caledonië op het omslag, verscheen in 2000. Inmiddels zijn er wereldwijd ruim vier miljoen exemplaren van verkocht. De inhoud van deze nieuwe editie van de wereldwijde bestseller is actueler dan ooit en toont onze aarde in een geheel nieuw perspectief!

Kunst & Cultuur
Fotoboeken
Terra
04 november 2021
04 november 2021

Reacties op: De aarde vanuit de hemel