De Al-Qaeda-aanval

De Al-Qaeda-aanval

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 0 Recensies 1
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
In de bergen van Afghanistan heeft Fahjeed Rashwan een geheime ontmoeting. Het psychotenvirus heeft niet tot het gewenste resultaat geleid en gedrevener dan ooit heeft hij in de afgelopen jaren een ingenieus plan uitgedacht. De tijd is aangebroken om de westerse wereld opnieuw op haar grondvesten te laten schudden.

De CIA en de Mossad hoopten aanvankelijk dat Al Qaeda’s rol na de ontdekking van het antivirus was uitgespeeld. Maar een incident in Pakistan en een video, waarin Hamza bin Laden zich als nieuwe leider van de organisatie voorstelt, boren die hoop de grond in.

Wanneer de Mossad en Hans Buurman via de Amsterdamse politie een vreemd bericht ontvangen, zet dat alle sensoren op scherp en als er niet veel later een aanslag plaatsvindt, luidt dat het begin in van veel ellende. Wat volgt is een wanhopige jacht op het meesterbrein van Al Qaeda waar zelfs de Nederlandse SpecOps bij ingeschakeld worden.
Celtica Publishing
20 juni 2019

Door lezers

Thriller Café / Thrillers juni 2019
01 juni 2019 42 reacties
  Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (1)

Een super spannende actiethriller!

door: Severine 1 like
Na de mislukking van het psychotenvirus is Fahjeed Rashwan gedrevener dan ooit om de westerse wereld op hun knieën te krijgen. Daarvoor heeft hij een nieuw en ingenieus plan uitgedacht. Iets wat de CIA en Mossad aanvankelijk niet hadden verwacht. Al Qaeda is terug. En hoe. Er volgt wanhopige jacht...