De astrologie in ons

Prachtig handboek over astrologie van dé astro-influencer van Nederland

Hét basisboek voor astrologie, maar not your average book: dit is een prachtig vormgegeven astrologieboek voor aspirant-astrologen. Het doet qua looks niet onder voor een koffietafelboek, maar heeft een handzaam formaat.

Naast alle basisinformatie over de planeten, huizen en tekens en diverse thema’s (vriendschap, succes, geluk) zul je verrast worden door mooie foto’s, gedichten en inspirerende invalshoeken. En dat allemaal geschreven en vormgegeven door Josie Boog, de leukste astrologe van Nederland.

Josie Boog (1993) is auteur, astroloog, supporter van zelfliefde en -acceptatie. Zij combineert haar voorliefde voor spiritualiteit moeiteloos met een vleugje humor.

‘Naarmate ik ouder werd, ben ik me meer in astrologie gaan verdiepen omdat ik een verlangen had om mezelf beter te begrijpen. Het bracht me zoveel inzicht. Daarnaast merkte ik dat veel mensen om mij heen ook nieuwsgierig werden. Ik wilde hen helpen, waardoor ik ook op professioneel vlak mijn kennis van astrologie ging inzetten.’

Is De astrologie in ons het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De astrologie in ons