De avonturen van Opi Opi en zijn vriendjes

De avonturen van Opi Opi en zijn vriendjes

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0

Opi Opi is een jonge giraffe. Hij heeft twee bijzondere oranje vlekjes bij zijn hoofd. Giraffen met deze oranje vlekjes kunnen met dieren en met mensen praten. Opi Opi woont op een boerderij in Europa. Met zijn vriendjes Onno, Lolo, Melle en Jora beleeft Opi Opi spannende avonturen. Dit fullcolor geïllustreerd kinderboek ‘de avonturen van Opi Opi en zijn vriendjes’ wordt op A4 formaat in meer dan 45 talen gedrukt. En wordt wereldwijd in ruim 100 landen verkocht. De illustraties en vormgeving blijven identiek. Uitsluitend de taal wordt aangepast. Het kinderboek is een leuk voorleesboek en een spannend leesboek voor kinderen tot 12 jaar. Gezien de vele taalcombinatie mogelijkheden is het Opi Opi boek uitermate geschikt en zeer gewenst als tweede taal ondersteuning. Uiteraard leent het multifunctionele Opi Opi boek zich eveneens uitstekend als representatief cadeau om te schenken in de gewenste taal. Dit prachtig Opi Opi kinderboek is spannend om voor te lezen en te lezen, fijn om te ontvangen en bij uitstek zowel zakelijk als privé een representatief geschenk met een internationaal verrassingselement. Kortom, een kinderboek voor alle generaties.

Kind & Jeugd
Fictie kinder- en jeugdboeken algemeen
Boekengilde B.V.
29 november 2021