De droogte

Rank 698 Gelezen 891 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 468 Favoriet 36 Recensies 108
Thrillers & Spanning Artikelen 7 Newsroom 2 Lijsten 4 Spots 10 Hebban 1000 922   Topics 0   Leesclub

Al twee jaar teistert droogte het plattelandsstadje Kiewarra. Het land verdort, het vee sterft. Men is de wanhoop nabij. De spanning wordt ondraaglijk als drie leden van een gezin dood worden aangetroffen. Luke Hadlers zelfmoord - nadat hij zijn vrouw en zesjarige zoontje van het leven beroofde - laat iedereen verbijsterd achter.

Aaron Falk keert terug naar het stadje waar hij opgroeide om de begrafenis van zijn vroegere beste vriend bij te wonen. Hij raakt daar tegen wil en dank betrokken bij het onderzoek naar de dramatische zaak. Als de vragen zich beginnen op te stapelen en het wantrouwen groeit, wordt Falk gedwongen de gemeenschap onder ogen te komen die hem twintig jaar geleden heeft verstoten.

'Een van de meest verbluffende debuten die ik ooit gelezen heb. Elk woord is zo goed als perfect.' - DAVID BALDACCI

Literaire thriller
Aaron Falk (1)
Catalien van Paassen
Bruna Uitgevers B.V., A.W.
07 februari 2017
07 februari 2017

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

De wowfactor wordt node gemist

door: Anna Bakker 1 reactie 1 like

Jane Harper, Engelse van oorsprong en als kind naar Australië geëmigreerd, is de nieuwe ster aan het thrillerfirmament, als je de aanprijzingen en verkoopcijfers moet geloven. Haar thrillerdebuut De droogte staat in Australië op nummer 1, is aan 22 landen verkocht en er staat een verfilming op...

Reacties op: De droogte