De Gruweltoren 2

Rank 1226 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 11 Favoriet 0 Recensies 1
Junior Artikelen 1 Newsroom 2   Topics 0
Nadat ze op het nippertje uit de Gruweltoren ontsnapt is, rouwt Kaat om haar idool Klijf Blaffer. Haar favoriete schrijver ligt nu begraven in het Schoonselhof, pal in de schaduw van dat sinistere flatgebouw. Samen met Gideon wil ze zijn graf gaan bezoeken voor een laatste eerbetoon. Maar is hij wel echt dood?

Bij zonsondergang klimmen ze over de omheining van het kerkhof en zoeken ze hun weg tussen de oude zerken. Eenmaal bij de crypte van de griezelschrijvers blijkt hun plan niet zonder gevaren. Vanuit de diepte fluistert een onheilspellende grafstem hen toe.

Ze zijn bang, maar bovenal nieuwsgierig. En dus luisteren ze met ingehouden adem naar het verhaal dat verteld wordt. Is het een automatisch bandje? Ze zijn best wel in de stemming voor een nachtelijke griezelmarathon. Tot er een gil weerklinkt. En dan begint het hen te dagen… wie of wat zit daar beneden in de duisternis?

Junior
De Gruweltoren
Zilverspoor
16 februari 2021
16 februari 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Debbie (Hebban Crew)

Reacties op: De Gruweltoren 2