De held in je eigen verhaal.

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Elk verhaal begint met een gevoel van onrust, een breuk met de status-quo. Je zoekt nieuwe uitdagingen in je carrière, of je team of afdeling mist een echte drive. Om weer open en enthousiast nieuwe wegen in te kunnen slaan, moet je 'op reis'. Het is deze Reis van de Held, een model van Joseph Campbell, die aan de basis staat van dit boek.

Mieke Bouma helpt je om oude patronen te doorbreken, nieuwe kansen te leren zien en nieuwe vermogens en creativiteit aan te boren. Persoonlijk, en in teamverband. Ze doet dat aan de hand van de Reis in 12 stappen, en met behulp van voorbeeldverhalen, vertel- en schrijfopdrachten en andere oefeningen. niemand wordt als held geboren - alleen door op pad te gaan, te ervaren en te groeien bereik je de heldenstatus. de held in je eigen verhaal biedt een inspirerende methode om jezelf of je team/afdeling te blijven ontwikkelen.

Uitgeverij Atlas Contact
01 januari 2012

Reacties op: De held in je eigen verhaal.