De Helse Creaties 3 - De IJzeren Prinses

De IJzeren Prinses

Gelezen 550 Aan het lezen 14 Wil ik lezen 325 Favoriet 80 Recensies 11
Young adult Lijsten 1 Spots 1 Hebban 1000 953   Topics 0

Axel Mortmain wil De Helse Creaties, een leger van meedogenloze wezens, inzetten om de schaduwjagers te vernietigen. Om zijn plannen ten uitvoer te kunnen brengen, heeft hij echter nog één iemand nodig: Tessa Gray.

Als Mortmain Tessa ontvoert, doen Jem en Will - de twee jongens die het meest van haar houden - er alles aan om haar te redden. Ondertussen realiseert Tessa zich dat zijzelf de enige is die haar kan redden. Maar kan één meisje alleen een heel leger overwinnen?

Young Adult
Fictie 15+
De Helse Creaties (3)
Lia Belt
Moon
05 november 2015
10 september 2018

Een afsluitend deel dat het tempo opvoert, maar niet genoeg om de trilogie te redden

door: Sarah de Waard

De ijzeren prinses is het derde en laatste deel in de Helse Creaties-trilogie van Cassandra Clare (de eerste twee delen zijn De ijzeren engel en De ijzeren prins). Cassandra Clare is begonnen als fanficschrijver, waarmee ze veel fans heeft gekregen maar waarbij ze ook beschuldigd is van plagiaat,...

Reacties op: De IJzeren Prinses