De kracht van helende stenen

De kracht van helende stenen

Rank 9051 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Top25's 1   Topics 0
Helende stenen worden al sinds mensenheugenis in alle beschavingen gedragen als sieraden, symbolen (van autoriteit, rijkdom, vruchtbaarheid…) en magische voorwerpen. Ook nu nog dragen mensen stenen omdat ze behoefte hebben aan hun heilzame werking. In dit boek worden meer dan 50 helende stenen in detail beschreven. Je ontdekt waar ze vandaan komen en welke betekenis ze hadden in de grote tradities van Egypte, India, China en Amerika. Stenen die harmonie en introspectie bevorderen, die je aanzetten tot actie, stenen die je helpen je hart te openen, die je beschermen en troosten… je leest in dit boek hoe je de juiste helende stenen kiest op basis van je behoeften, je persoonlijkheid en je sterrenbeeld. Verder leer je hoe je de kracht van helende stenen concreet kunt gebruiken, bijvoorbeeld als massagesteen, in een kussen of een fontein en hoe ze evenwicht, geluk en creativiteit kunnen brengen in je huis en op je werkplek.
Religie & Spiritualiteit
Zuidnederlandse Uitgeverij ZNU