De kracht van positief denken 8 Dromen waar maken

Klein boekje met eenvoudige opdrachten en meditatie.
Maak je dromen waar en leer hoe je vragen stelt, zodat de spirits ze ook kunnen verstaan en je helpen om in al je behoeften te voorzien.

Lumeria wijsheidboekje nummer 8
Op mijn levensreis kom ik vele mooie inzichten tegen en deze deel ik graag met jullie.
Mijn doel is dat iedereen gelukkig mag zijn, en in balans wanneer de balans verstoord is niet bang te zijn om actie te ondernemen en weer op de rails te komen.
Met de Rollercoaster meditatie.
Deze meditatie kan je ook op het Youtube kanaal van Klaske Goedhart vinden en kan je luisteren naar de visualisatie meditatie en rustig en helder van geest worden.

Is De kracht van positief denken 8 Dromen waar maken het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De kracht van positief denken 8 Dromen waar maken