Jaarfeesten en maanfeesten

Jaarfeesten
Een stukje geschiedenis
Sabbats
Esbats
Maanesbats; wat vier je met welke maanstand?
Het jaar rond met de Sabbats
Imbolc
Yule - Winter zonnewende

Jaar- en Maanddoelen schema
Licht meditatie

A5 formaat boekje 58 blz
Met oognieten zodat je deze in de Lumeria bewaarmag kan bewaren.
Mooie bijelkaar samen met je notitieboekje om aantekeningen te maken.

De drie gezichten van Hecate en een vrouw die haar rituele dans uitvoert in het kaarslicht.
Je ziet de energie stromen en één worden met alles wat je op het schilderij ziet.
Zo heb ik een dans gemaakt van de sabbats, de rituelen en de oude gewoonten in de nieuwe tijd als heks.
Maak je eigen dans, ga mee met de energie, vier het leven!

Een nieuwe tijd met nieuwe energie voor een jaar met ongekende mogelijkheden.
Ik wens voor jou dat dit boek je de mogelijkheden mag laten zien van de mooie weg voor je, neem de sprong en ga dansen in de nieuwe kennis en energie.

Hecate, Godin met drie gezichten die naar alle kanten kunnen zien, de lichte weg, de duistere weg en de innerlijke weg.
Alle wegen zijn in jouw bestaan belangrijk, iedere weg brengt een nieuwe vorm van wijsheid en kennis. Wat ga je wel doen en welk pad zal je de volgende keer niet meer nemen.
Laat Hecate je begeleiden met de wegen bewandelen die soms duister lijken, maar als je doorloopt en vertrouwd laat ze je zien dat het de enige weg naar het licht is.

Lumeria.nl

Is Jaarfeesten en maanfeesten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Jaarfeesten en maanfeesten