De Krinar-gevangene

Gelezen 20 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 16 Favoriet 2 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Emily Ross had nooit verwacht dat ze haar dodelijke val in de jungle van Costa Rica zou overleven, en ze had absoluut niet verwacht dat ze zou ontwaken in een vreemd futuristisch onderkomen, gevangengehouden door de mooiste man die ze ooit had gezien. Een man die meer dan een mens lijkt te zijn… Zaron is op de aarde om de Krinar-invasie voor te bereiden – én om de vreselijke tragedie te vergeten die hem heeft verscheurd. Maar als hij het ernstig gewonde lichaam van een mensenmeisje aantreft, verandert alles. Voor het eerst in jaren voelt hij iets anders dan woede en rouw, en dat komt allemaal door Emily. Als hij haar laat gaan komt zijn missie in gevaar, maar als hij haar laat blijven, zou hij opnieuw verwoest kunnen worden. LET OP: dit is een volledige, zelfstandig te lezen roman die zich ongeveer vijf jaar vóór de Krinar-kronieken afspeelt (oftewel het verhaal van Mia en Korum). Je hoeft die trilogie niet gelezen te hebben om dit boek te kunnen lezen.

Romantiek
Romantiek