De laatste uren 1 - Ketting van goud

Ketting van goud

Rank 2564 Gelezen 34 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 132 Favoriet 6 Recensies 5
Fantasy & SF Artikelen 1 Lijsten 2   Topics 0

Cordelia Carstairs is een Schaduwjager, een strijder die getraind is om te vechten tegen demonen. Als haar vader beschuldigd wordt van een verschrikkelijke misdaad, reist ze af naar Londen om de reputatieschade van haar familie zoveel mogelijk in te perken. Daar komt ze twee jeugdvrienden tegen en ze voelt zich aangetrokken tot hun wereld vol schitterende balzalen, geheime opdrachten en bovennatuurlijke salons met vampiers, heksenmeesters en goochelaars. Al die tijd houdt ze haar geheime liefde voor James, die met iemand anders is verloofd, verborgen. Dan vallen demonen de stad aan en Cordelia ontdekt dat zij en haar vrienden iets te maken hebben met een duistere erfenis… Cassandra Clare is een van de populairste en best verkopende YA-auteurs ter wereld. Ze is internationaal doorgebroken met The Mortal Instruments (Kronieken van de Onderwereld), haar eerste serie over de Schaduwjagerswereld. Wereldwijd zijn er meer dan 50 miljoen exemplaren van haar boeken verkocht. Haar boeken zijn in meer dan 35 talen vertaald en ook succesvol verfilmd.

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy