De Liefdesmarkt

‘Liefde overkomt je.’
‘De ware kruist vanzelf je pad.’
‘Hij begrijpt me niet.’

Renzo Verwer was de sprookjes beu. Hij ging actief op zoek, op internet en daarbuiten, en hij deed shockerende ontdekkingen. De happy single, de vrijblijvende onenightstand, seksuele vrijheid, de metroseksueel, emancipatie en de zelfbewuste vrouw: ze bestaan nauwelijks!
Evenmin als vrouwen die gelijkwaardig willen zijn. In de hofmakerij en in een liefdesrelatie willen ze dit zeer zeker niet.

De liefdesmarkt, een handboek maakt korte metten met misverstanden over de liefde. Met bizarre betogen waarmee boze of wanhopige zielen deze misverstanden in stand houden. Met regelrechte leugens.
De auteur schetst een hard beeld van liefde en relaties, emancipatie en mannelijkheid in het nieuwe millennium. Met dit boek in de hand kunnen vrouwen de man begrijpen, en mannen de vrouw partij geven.

Is De Liefdesmarkt het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De Liefdesmarkt