De lijst

De lijst

Gelezen 12 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 2
Culinair Lijsten 1   Topics 0
Vaak slikken we een pilletje tegen de hoofdpijn of smeren zalf op onze geïrriteerde huid. Dat is zonde, want veel van deze ongemakken zijn een rechtstreeks gevolg van wat je eet. Als je achterhaalt welke voeding verantwoordelijk is voor je kwalen, voel je je snel weer fit. Huisarts Servaas Bingé ontwikkelde hiervoor een slim voedingsplan om je lichaam volledig te resetten.

De opzet is eenvoudig: gedurende 10 dagen eet je wat er op De lijst staat, dat is de eliminatiefase. Daarna ga je stap voor stap voedingsmiddelen herintroduceren om te kijken wat voor jou werkt. Zo herprogrammeer je jezelf en creëer je een gezond voedingspatroon dat is aangepast aan je eigen behoeftes. Je zult zien dat je je binnen no time beter en energieker voelt en dat is het volhouden waard!

[bullet of streamer]10-daags menu met recepten voor ontbijt, lunch en avondeten

‘Als je snapt hoe voeding voor jou werkt en waarom je je levensstijl wilt aanpassen, heb je een grote kans van slagen. Dit boek van Dr. Servaas Bingé met zijn heldere, toegankelijke uitleg biedt daarvoor een ideaal startpunt.’ – Huisarts Tamara de Weijer

Culinair
Dieetboeken