Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
De magische apotheek – Het mysterie van de zwarte bloem

Het mysterie van de zwarte bloem

Rank 2850 Gelezen 220 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 113 Favoriet 9 Recensies 4
Junior Lijsten 1 Spots 3   Topics 0

Lucie Alvenstein heeft een groot geheim. Diep onder haar huis heeft ze een verborgen ruimte gevonden: een magische apotheek! Hier worden magische geurtjes gebrouwen waarin enorme krachten schuilen. Lucie, haar buurjongen Mats en haar broertje Benno hebben de opdracht gekregen om de apotheek te beheren.

Op een dag verdwijnt het meteoorpoeder, het belangrijkste ingrediënt van alle magische geuren. Zonder dit poeder kan Mats zijn vader niet genezen van de werking van het liefdeloze luchtje! In hun zoektocht naar de dief komen Lucie en haar vrienden terecht in Amsterdam. Daar krijgen ze hulp van een chagrijnige bloemenkweker – en van een man die al heel lang niet meer in leven hoort te zijn. Lukt het Lucie en haar vrienden om het meteoorpoeder te vinden en de magische apotheek te redden?

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar
Fictie 7-9 jaar
De magische apotheek (2)
Van Holkema & Warendorf
07 november 2019
07 november 2019

Reacties op: Het mysterie van de zwarte bloem