De mannen die mij hebben vermoord

"De mannen die mij hebben vermoord" (The Men Who Killed Me) door Anne-Marie de Brouwer, Sandra Ka Hon Chu en Samer Muscati (eds.) is nu in de Nederlandse vertaling beschikbaar zijn. De launch van dit boek vond op 6 februari 2011 plaats bij Nationaal Monument Kamp Vught. Kathleen Ferrier (CDA) nam daarbij het boek in ontvangst. Zie ook http://www.cda.nl/ferrier/Actueel/Nieuws/2011/2/6/Spreektekst_boekpresentatie_.aspx

Verdere informatie vindt u op http://www.nmkampvught.nl/index.php?id=2246 en http://www.mukomeze.nl.

In dit indrukwekkende boek zijn de verhalen van 17 overlevenden van de genocide - allen slachtoffer van seksueel geweld - in Rwanda opgenomen. Het boek geeft op zeer indrukwekkende wijze weer dat wij nooit moeten vergeten wat in Rwanda is gebeurd. Dit boek bevat een voorwoord van Patrick Cammaert, Generaal-Majoor der Mariniers (bd) en voormalig General Officer Commanding the Eastern Division in Monuc in de Democratische Republiek Congo.

Is De mannen die mij hebben vermoord het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De mannen die mij hebben vermoord