De mannen vallen

De mannen vallen

Rank 179 Gelezen 12 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 100 Favoriet 2 Recensies 1
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Een klein dorp op Sicilië. Een val, een klap, een plas bloed. Op het plein voor de dom ligt het levenloze lichaam van een man. Is hij gesprongen? Of is hij gevallen, geduwd? Hoog boven het plein wordt een jongetje in het appartement van Herman, de beste vriend van Max, gevonden. Herman zelf is nergens te bekennen, evenals de moeder van het jongetje.

Het is de zomer van 2016. Het eiland wordt overspoeld door stromen vluchtelingen, maar dit dorp lijken ze over te slaan. Op dat ene kleine meisje na. Een meisje dat niet praat. Wat is hier in godsnaam aan de hand? De eigengereide Max woont al jaren op Sicilië. Tijdens een indrukwekkende zomer, waarin haar verleden haar op de hielen zat, heeft ze de Hollandse inspecteur Wil Heerema beter leren kennen. Samen stuiten ze aan het einde van die lange en warme Italiaanse zomer op de sporen van een gruwelijke waarheid, die ze misschien wel nooit hadden willen kennen.

Siciliaanse Kronieken (2)
PEPPER books
20 augustus 2019
9789020608816 , 9789020633603

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 21,99 Bestel het e-book € 9,99

Door lezers

Thriller Café / Thrillers juni 2019
01 juni 2019 42 reacties
  Meer artikelen

Lezersrecensies (1)

Ipenburg weet te boeien

door: Karin Teirlynck 1 like
'De mannen vallen' is het vervolg op 'Moordenaarsstorm' en ook het laatste deel uit het tweeluik de 'Siciliaanse Kronieken'. Max woont ondertussen in haar huisje aan zee. Dankzij haar goede vriend en landgenoot Herman is zij eindelijk geïnstalleerd. Ook Wil Heerema – rechercheur in Amsterdam -...