De Michiel de Ruytercode

'Een kwestie van leven of dood... Dan heeft Valentina toch gelijk,' zei Fiona geschrokken. Fenno leek niet onder de indruk. 'Als we niemand vertellen waar we mee bezig zijn, lopen we geen gevaar.' Bureau Fiofen heeft een nieuwe opdracht: het kraken van de Michiel de Ruytercode. Valentina vermoedt al snel dat er een verband bestaat met de Omegacode, die onlangs in het nieuws was en die een opdracht tot moord bleek te zijn. En de tijd dringt, want hun opdrachtgever heeft haast. Inmiddels heeft Valentina op eigen houtje een hond aangeschaft. Als Fiona en Valentina Bonito in het park uitlaten, komen ze hun vroegere kwelgeesten weer tegen. Die proberen hen tot een bizar spel te dwingen. THEO HOOGSTRAATEN IS AL MEER DAN TWINTIG JAAR EEN ZEER SUCCESVOLLE JEUGDBOEKENSCHRIJVER. DE MICHIEL DE RUYTERCODE IS HET DERDE, ZELFSTANDIG TE LEZEN BOEK IN DE FIOFENREEKS.

Is De Michiel de Ruytercode het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De Michiel de Ruytercode