De mooiste kerst ooit

De mooiste kerst ooit

Gelezen 93 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 88 Favoriet 8 Recensies 2
Feelgood Lijsten 1 Spots 4   Topics 0

Puffin Island Puffin Island: betoverend, zonovergoten... en vol uitdagingen! Deel 3 Skylar snapt niet waarom vrouwen Alec zo aantrekkelijk vinden. Zeker omdat hij een beroemde tv-presentator is? Hij mag dan ontzettend knap zijn, zij kent hem vooral als cynisch en afstandelijk. Dus wanneer ze door omstandigheden gedwongen wordt de dagen voor Kerstmis met hem en zijn familie in Engeland door te brengen, verwacht ze een allesbehalve vrolijke kerst. Alec weet uit bittere ervaring dat hij mooie vrouwen beter uit de weg kan gaan. Een prima reden dus om ver uit de buurt te blijven van Skylar. En, kerstgedachte of niet, hij vindt haar niet eens aardig. Maar wanneer hij ziet dat ze zich enthousiast in de kerstvoorbereidingen van zijn familie mengt, kan hij onmogelijk nog langer een hekel aan haar hebben... Onder de mistletoe komen Alec en Skylar dichter bij elkaar - maar ze zijn écht niet van plan om verliefd te worden!

Romantiek
Romantiek
Harlequin
08 november 2016
08 november 2016
9789402519853 , 9789402519853 , 9789402519853

Reacties op: De mooiste kerst ooit