De Nabeschouwing 2018-2019

De Nabeschouwing 2018-2019

DE NABESCHOUWING

Terugblik op voetbaljaargang 2018-2019 van Haaglanden Voetbal

Dit jaar verschijnt voor het eerst DE NABESCHOUWING van Haaglanden Voetbal. In dit fraaie voetbalbewaarboek wordt overzichtelijk teruggeblikt op het seizoen 2018-2019 in de regio Haaglanden. Dat gebeurt met teksten en foto's zoals die in de voorbije voetbaljaargang zijn gepubliceerd op www.haaglandenvoetbal.nl.

Alle clubs uit de regio Haaglanden komen voorbij in wedstrijdverslagen, bestuurlijke mededelingen, trainerswisselingen, spelersmutaties, jubilea en vele andere gebeurtenissen. Het gaat om de clubs ADO Den Haag - Ariston'80 - Blauw-Zwart - BMT - BSC'68 - RVC Celeritas - Concordia - Delft - Den Hoorn - DHC - DHL - Die Haghe - DSO - DSVP - Duindorp SV - DUNO - DVC - DWO - Erasmus - Excelsior M. - Forum Sport - Full Speed - GDA - Graaf Willem II VAC - FC 's-Gravenzande - GSC ESDO - Haagse Hout - HBS - HDV - Hercules - HMC - HMSH - Honselersdijk - Houtwijk - HPSV - HVC'10 - HVV - KMD - KSD-Marine - Laakkwartier - Leidschenveen - Loosduinen - Lyra - Madestein - Maasdijk - Monster - MSV'71 - MVV'27 - Naaldwijk - Nootdorp - ODB - OLIVEO - Oosterheem - PGS/VOGEL - Quick - Quick Steps - Quintus - RAS - REMO - RKAVV - RKDEO - Scheveningen - Schipluiden - Semper Altius - SEP - SEV - De Ster - Stompwijk'92 - SVC'08 - SVH - TAC'90 - Taurus - Te Werve - Toofan - VCS - VDL - VELO - Verburch - Vitesse Delft - Voorschoten'97 - Vredenburch - VUC - Wanica Star - Wassenaar - WV Kranenburg - Westlandia - WIK - Wilhelmus - Wippolder - FC Zoetermeer.
Lifestyle & Vrije tijd
Nederlandse Sportboeken Club