De profeet

Gelezen 34 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 17 Favoriet 2 Recensies 5
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 1   Topics 0

Als tiener is Adam Austin schuldig aan het feit dat hij zijn zusje alleen laat, wat haar dood tot gevolg heeft. Zijn broer Kent schenkt vergiffenis aan haar moordenaar, maar vergeeft het Adam nooit.
Twintig jaar later is Kent de succesvolle en geliefde coach van het plaatselijke footballteam. Adam houdt zich afzijdig van het gewone leven en verdient wat bij als borgtochtbemiddelaar.
Vlak voordat de play-offs beginnen, worden de stad en het team opgeschrikt door de afschuwelijke vondst van het lichaam van de vriendin van een speler. Als blijkt dat de beide broers Austin verdacht zijn, worden ze geconfronteerd met hun oude woede en verdriet, en gedwongen samen te werken in de zoektoch naar de moordenaar.

Literaire thriller
28 februari 2013

Hebban Recensies Hebban Recensent

Zeker geen slecht verhaal

door: Hebban Recensies 1 like

Michael Koryta (20 september 1982) debuteerde in 2008 met B.E.G.R.A.V.E.N waarmee hij meteen op de shortlist van de Edgar Award kwam. Vervolgens schreef hij nog een aantal thrillers die diverse prijzen wonnen. Koryta studeerde strafrecht aan de Indiana University en werkte als privédetective en...

Reacties op: De profeet