De stad d'Amthorn en het genootschap van vier

'Zeg, weet jij wel dat jouw oom Simeon samen met mijn vader in een geheim genootschap zit?' vroeg Niels opeens vertrouwelijk aan Babet. 'En dat ze jouw vader nodig hebben om iets belangrijks te vinden wat kwijt is?'

Babet verhuist met haar vader naar d'Amthorn, een vriendelijk, klein havenstadje aan de Zuiderzee. Ze gaan bij oom Simeon wonen in het grote huis op de dijk. Babet voelt zich er al snel thuis, maar niet alles is wat het lijkt in deze stad...
Ze wordt vrienden met Niels, en die vertelt dat er een mysterieus genootschap bestaat. Ook blijkt er sinds kort van alles mis te gaan in haar nieuwe woonplaats. Nieuwsgierig geworden besluit Babet om samen met Niels op onderzoek te gaan. Langzaam komen ze achter de eeuwenoude geheimen van d'Amthorn, een stad die intussen op springen staat!

Is De stad d'Amthorn en het genootschap van vier het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De stad d'Amthorn en het genootschap van vier