De tweede slaap

Rank 1952 Gelezen 178 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 177 Favoriet 3 Recensies 19
Thrillers & Spanning Artikelen 4 Newsroom 2 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Een onverwachte ontdekking uit het verleden zal de toekomst voor altijd veranderen.
1468. Een jonge pater, Christopher Fairfax, reist te paard naar een afgelegen dorpje in Exmoor om de begrafenis van zijn voorganger te begeleiden. In de heuvels en bossen om het plaatsje liggen oude munten, glasscherven en menselijke botten voor het oprapen, en de oude dominee blijkt in zijn huis een bijzondere verzameling van deze artefacten te verbergen. Het lijkt er zelfs op dat zijn dood te maken heeft met zijn obsessie voor het verleden.
Christopher Fairfax wordt meegezogen in de geheimen van deze afgezonderde gemeenschap. Alles wat hij denkt te weten over zichzelf, zijn geloof en de geschiedenis van zijn wereld komt onder druk te staan.

Literaire thriller
Rogier van Kappel
Cargo
01 oktober 2019
01 oktober 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door VM van Erp - van Dijk

Een iPhone in 1468!

door: Rolf Bos 3 reacties 4 likes

Het nieuwste boek van rasverteller Robert Harris begint traditioneel: ‘Laat op dinsdagmiddag 9 april van het jaar Onzes Herrezen Heren 1468 was in dat oeroude gebied in het zuidwesten van Engeland dat al sinds de Saksische tijd bekendstaat als Wessex, een eenzame reiziger te zien die zich te paard...

Reacties op: De tweede slaap