De ultieme gids voor perfectionisten

Volgens psychotherapeut Katherine Schafler hebben we perfectionisme helemaal verkeerd bekeken. In De ultieme gids voor perfectionisten legt ze uit dat je jouw perfectionisme helemaal niet hoeft uit te bannen voor een gezonde levensstijl. Voor mensen die het beu zijn om het generieke advies te krijgen ‘balans te vinden’, is er een nieuwe aanpak!
Schafler identificeert vijf soorten perfectionisten: de klassieke, de chaotische, de gedreven, de uitstellende en de Parijse perfectionist. Wanneer je jouw unieke perfectionistische profiel identificeert, leer je om je perfectionisme juist voor je te laten werken in plaats van tegen je.
Dit boek, vol verhalen en boordevol humor, empathie en diepgang, is een liefdesbrief aan de ambitieuze, goed presterende en levenslustige cliënten die de privépraktijk van de auteur binnenkwamen en haar leven veranderden.

Recensies (2)

Meer recensies

Is De ultieme gids voor perfectionisten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De ultieme gids voor perfectionisten