De strijd met de witte wolf

Ik moet de wolf uit mij zien te krijgen. Ik ben het doden van dieren om te kunnen overleven zat. Ik veeg mijn tranen af en sta op. Weer krijg ik zo’n onheilspellend gevoel, alsof ik in de gaten word gehouden. Ik schakel mijn verscherpt zicht in en staar tussen de bomen door, die inmiddels in een donkere deken gehuld zijn. Ik zie en hoor niets verdachts. In de verte krast een uil. Even lijkt het of er nog iets is, een witte flits. Maar hoe ik ook speur, ik zie het niet meer.

Esther en Jonathan worden nog altijd opgejaagd door Crustonic. Dat louche bedrijf doet onderzoek naar genetische manipulatie, en heeft stamcellen van de tieners nodig. Maar dat is niet hun enige probleem. De twee worden namelijk ook belaagd door een onvoorspelbare witte wolf, die niet te grijpen lijkt. En dan ontdekt Esther ook nog iets over het verleden van Hector. Maar de belangrijkste uitdaging blijft: een einde maken aan Crustonic!

De meeslepende finale van de ‘In de ban van de wolf’-trilogie. Een verhaal waarmee je in de huid van een wolf kruipt, waardoor je elke letter zult verslinden. Voor lezers vanaf 14 jaar

Recensies (7)

Meer recensies

Is De strijd met de witte wolf het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De strijd met de witte wolf