De zachte weg terug.......

Dit boek lees je waarschijnlijk niet in één adem uit. Daarvoor zijn er teveel aspecten van het leven belicht, met name uit de turbulente jaren 2015 - 2018.

Er gaat zoveel mis, dat je je bijna machteloos voelt om de dingen te verbeteren. Maar hoe erg of moeilijk iets ook is, er is altijd een uitweg. Dit boek beschrijft een zachte weg terug naar betere tijden. Een weg die voor iedereen begaanbaar is en alleen maar heel veel goeds biedt.

Deze weg is gebaseerd op de wetten van het Leven. Deze zijn zwaarwegender, belangrijker er duurzamer dan de wetten die door mensen geschreven zijn en zullen het daarom ook, vroeger of later, altijd winnen.

Het idee dat we machteloos staan zouden we dan ook snel achter ons moeten laten, en niet schouderophalend zeggen: “Het is altijd al zo geweest.” Nee! Laat je inspireren en bemoedigen.
En twijfel niet, want het kan écht!

Is De zachte weg terug....... het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De zachte weg terug.......