De ZiN van DONDERDAGEN

De ZiN van DONDERDAGEN

/ De ZiN van DONDERDAGEN / Koen Snyers zocht naar de zin van donderdagen, via het schrijven van een wekelijkse zin van donderdag op sociale media. De zinnen waren filosofisch, poëtisch, verhalend, anekdotisch of beeldend. In zijn vijfde bundel herschreef Koen 52 zinnen van donderdag, hij ordende ze tot een verhalend geheel en hij bracht ze samen met eigenhandig gemaakte foto's in kleur. Misschien overstijgt de combinatie van zinnen en beelden de zin van donderdagen en staan ze voor de zin in het leven. Proef, maar doe het mondjesmaat. //

/ KOEN SNYERS schrijft teksten die aarzelen tussen poëtisch en verhalend, bundelt teksten in boekvorm, creëert muzikale vertellingen, performt op podia en brengt tekst in verbinding met andere kunstvormen. Zeghetmettekst is zijn alter ego en label, Postbus Z is zijn postkaartenlabel. Koen is ook auteur van de bundels 'Onderweg naar hier en later', 'Leg mij dwars', 'Ik zie mensen' en 'Wij zijn breekbaar'. Meer info op www.zeghetmettekst.be. //

Poëzie
Poezie