Wij zijn breekbaar

WIJ ZIJN BREEKBAAR

In zijn vierde bundel eert Koen Snyers het breekbare van het leven met een slingerend verhaal, met teksten die aarzelen tussen poëzie en proza. Koen liet zich inspireren door gesprekken met zeven mensen en door de porseleinkunst van Wendy Van Geel. De bundel is deel van een ruimer project: een expo samen met Wendy en een muzikale vertelling met Sarah Vaesen.

KOEN SNYERS

Koen Snyers dicht, schrijft, performt, creëert en organiseert. Altijd en overal kijkt hij door de bril van een socioloog. Zeghetmettekst is zijn alter ego, maar ook zijn huis, label en podium voor tekst. Koen schreef eerder al 'Onderweg naar hier en later', 'Leg mij dwars' en 'Ik zie mensen'.
Samen met muzikanten brengt hij zijn teksten tot leven in muzikale vertellingen.

AUTEUR DIANE BROECKHOVEN OVER DE BUNDEL:

"Een met behoedzame pen geschreven bundel. Koen weet zijn woorden en beelden met zorg te kiezen, luisterend naar zijn innerlijke stem. Dat levert poëtisch proza op dat broos en breekbaar, en tegelijk sterk en buigzaam is."

Is Wij zijn breekbaar het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wij zijn breekbaar