De Zoete Zusjes vieren kerst

De Zoete Zusjes vieren kerst

Gelezen 20 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 1
Junior Newsroom 1 Spots 1   Topics 0

‘De Zoete Zusjes vieren Kerstmis’ is hét kerstboek voor alle kinderen die niet kunnen wachten tot de kerstman en zijn rendieren in Nederland aangekomen zijn. Natuurlijk helpen de Zoete Zusjes mee met het versieren van de kerstboom, vieren ze kerst op school, gaan ze naar de kerstmarkt en spelen ze het kerstverhaal na. En dit jaar gaan ze kerst vieren op een wel heel bij zondere manier: ze mogen namelijk meedoen met de lichtjestocht en de levende kerststal in de wijk. Maar er komt een grote sneeuwstorm aan! Zal het Saar en Janna lukken om het kerstfeest te redden? Met het nieuwste deel in de populaire kinderboekenserie van de Zoete Zusjes wordt het weer lekker lezen op de bank met een dekentje, een beker warme chocolademelk en een zelfgebakken kerstkransje!

Kind & Jeugd
Fictie kinder- en jeugdboeken algemeen
Kosmos Uitgevers
02 november 2021