Deal
  Luister een fragment

Deal

Gelezen 91 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 27 Favoriet 0 Recensies 3
Non-fictie Newsroom 2 Lijsten 3   Topics 0

In DEAL neemt bestseller auteur Michel van Egmond de lezer mee in de wereld van Rob Jansen, een van de meest vooraanstaande voetbalmakelaars in Europa. Hij schets niet alleen een intiem portret van een markante workaholic, maar toont gelijktijdig een beeld van de gang van zaken achter de schermen van het (inter)nationale topvoetbal.
Van Egmond reist met Rob Jansen mee langs stadions en bestuurskamerskamers in de meeste grote voetballanden, is er bij wanneer er miljoenentransfers worden voorbereid en doet in zijn geheel eigen stijl verslag van de verbazing die hem daarbij bekruipt.

Lifestyle & Vrije tijd
Sportverhalen
Voetbal Inside
27 oktober 2017
20 november 2019

Onno van Rijen Hebban Recensent

Geld speelt een rol

door: Onno van Rijen

Michel van Egmond is de eerste auteur die twee jaar na elkaar de NS Publieksprijs wist te winnen. In 2014 ontving hij deze prijs voor zijn boek Kieft over ex-voetbalspits Wim Kieft die destijds aan drugs verslaafd was, en een jaar eerder voor Gijp, waarin de belevenissen van ex-rechtsbuiten René...

Reacties op: Deal