Dio D-Day

Dio D-Day

Door de magische krachten van tante Margret belanden Dio en zijn hartsvriendin Aine in hun vorige leven. Daar wonen ze als broer en zus in Normandië, vlakbij de D-Day stranden, tijdens de loodzware oorlogswinter van 1944. Ze raken verzeild in het verzet en komen voor levensgevaarlijke opdrachten te staan. Zeker als op 6 juni 1944 de invasie van de geallieerde troepen tijdens D-Day dreigt te mislukken. Alleen Dio en Aine kunnen door een listig plan dit onheil voorkomen.
Zijn de kinderen moedig en sterk genoeg om de grote Duitse generaals te verslaan?
Lees dit boek en maak zelf deel uit van de grootste invasie uit de wereldgeschiedenis.
DIO D-Day is het tweede deel van een zevendelige reeks over het meest bijzondere jongetje van deze planeet.

"Dit boek had ik als jongen vroeger zelf graag willen lezen"
Hans Peter Roel

Is Dio D-Day het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Dio D-Day