Ki meditatie

Ki meditatie

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Fitness voor de geest

Het nieuwe mediteren. Bij dit boek ontvang je een krachtige gratis Ki ademhaling MP3

In dit boek ga je mediteren tot een vast onderdeel van je leven maken. En wel zodanig dat het je geen extra tijd of meer moeite kost.
Hans Peter Roel heeft een nieuwe eenvoudige meditatiemethode ontwikkeld, dat hij de Ki-meditatie methode noemt. Mediteren is hierdoor voor iedereen eenvoudig toe te passen.

Dagelijks mediteren vergroot je weerstand tegen stress, zowel geestelijk als lichamelijk. Maar niet alleen vanuit medische redenen zou meditatie tot je dagelijkse routine moeten behoren. Mediteren is niets anders dan het trainen van je hersenen, dat de ontwikkeling van je emotionele intelligentie stimuleert en je focus, concentratie en het verruimen van je bewustzijn vergroot. Meditatie is een echte “stresskiller”, die voor iedereen bereikbaar is en nog gratis ook.

Langdurige stress belast daarnaast de psyche, wat kan leiden tot depressiviteit en zelfs tot een burn-out. Voldoende aanleiding dus om chronische stress aan te pakken. Het wondermiddel tegen stress heet Ki-meditatie.

Mediteren met je ogen open
Je gaat leren mediteren met je ogen open, gebruimakend van je ademhaling. Daardoor zijn alle voordelen van meditatie gemakkelijk bereikbaar op het moment en de plaats dat het jou uitkomt. Ervaar de rust in je hoofd, terwijl de wereld om je heen vol met lawaai is.

Religie & Spiritualiteit
N.E.X.T. Company Publishers B.V.
10 oktober 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 15,95