Dit boek gaat wel over mevrouw Moes en haar kakkerlakken

Dit boek gaat wel over mevrouw Moes en haar kakkerlakken

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0
Welkom in de wondere wereld van Em, een heel speciaal meisje, al vindt ze zelf van niet. Em bevrijdt helemaal alleen een stuk of duizend muizen uit de klauwen van haar moeder en broer, beiden topverdelgers voor het bedrijf FOETSJIE. Ze wordt ook de persoonlijke assistente van Danny Divo, de bekendste popster ter wereld!
Maar of dat haar gelukkig maakt?
Eigenlijk wil EM maar één ding: ergens bijhoren.
Wil je weten hoe haar dat lukt, lees dan dit bijzondere boek. Naast de koning, een schilderende cavia, grote zwermen kevers, een wel érg speciaal kindermeisje en een zonderlinge buurman, vind je ook kakkerlakken in dit verhaal. Heel veel kakkerlakken. Je bent gewaarschuwd!
Kind & Jeugd
Bakermat
14 augustus 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 14,99

Lezersrecensies (1)

Gekke pret met de kakkerlakken!

door: Leen Gilis 2 likes
Dit boek gaat over Em, een bijzonder meisjes, al vind ze zelf van niet. Em is een grote dierenliefhebber. Ze bevrijdt zo duizenden muizen uit de klauwen van haar moeder en broer, die beiden topverdelgers zijn voor het bedrijf FOETSJIE. Op een dag wordt Em de persoonlijke assistente van de...