Dit is Japan

Dit is Japan

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Artikelen 1   Topics 0
?

Dit is Japan is de ultieme introductie tot Japan. Auteur Yutaka Yazawa inspireert met korte verhalen over het beste wat zijn land te bieden heeft - van design en eten tot filosofie en familieleven.

In het land van de rijzende zon gaan traditie en vernieuwing hand in hand. Moderne architectuur en trendy mode in megasteden als Tokio en Yokohama bestaan naast eeuwenoude ceremoniën die de natuurlijke en spirituele wereld verheerlijken. Yazawa vertelt in acht hoofdstukken over hun achtergrond en betekenis.

Dit handzame boek, geïllustreerd met prachtige foto's en tekeningen, neemt je mee naar het land van kimono's, kersenbloesems en kintsugi, natuurlijk, maar laat ook zien waar baanbrekende manga, nieuwe whisky's en revolutionaire robots worden geproduceerd. Lees Dit is Japan

en ontdek wat Japanners doen: drink sake, ga lekker naar buiten, wees aardig voor je buren en vind balans in je drukke bestaan.

Lifestyle & Vrije tijd
Terra