Don Quichot

De wonderbaarlijke en fantastische avonturen van Don Quichot en zijn schildknaap Sancho Panza voeren je mee naar een wereld van reuzen, ridders, tovenaars en jonkvrouwen.

Een bewerking voor de jeugd van het beroemde boek van Miguel de Cervantes.
Het boek is voor de helft gevuld met deze prachtige avonturen en de andere helft is aangevuld met de sfeervolle en beeldende illustraties van Francesc Rovira.

'In een klein dorpje in La Mancha, waarvan ik de naam even vergeten ben, woonde nog niet zo lang geleden een edelman van middelbare leeftijd. Hij zal een jaar of vijftig zijn geweest. Hij was heel dun en hij had lange spillebenen en een mager gezicht.'

Is Don Quichot het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Don Quichot